Campingaz 4 series onyx s gasbarbecue

• Best Reviewed 2 keer jul 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Campingaz 4 series onyx s gasbarbecue op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

PJMVersteeg 21-08-2023

Super BBQ - Heel makkelijk schoon te maken!

Super apparaat als het gaat om schoonmaken! Echt ge-wel-dig! Lekbakken legen, papiertje er door en hop de vaatwasser in! Net als de binnebak, brillo sponsje er over en door de vaatwasser. Zo veel beter als de andere topmerken. En natuurlijk prima BBQ resultaat! Aanrader voor de BBQer die een makkelijk apparaat wil, super simpel om schoon te maken, stevig en zwaar. (Gietijzeren roosters).

Pluspunten

• BBQ Resultaat
  • Schoonmaken

Minpunten

• Bouwpakket
  • Kwaliteit draaiknoppen en ontsteking

Grietje 11-08-2023

HIJ IS SUPERFIJN!

De bbq is groter dan verwacht, wat een enorm pakket kregen we binnen. Het in elkaar zetten kostte wat tijd, maar wij vonden de instructies over het algemeen erg duidelijk. Af en toe een beetje puzzelen, maar in principe moet iedereen dit kunnen. Fijn dat ie zo gemakkelijk wendbaar is. Hierdoor gemakkelijk van plek te wisselen. Afgelopen weekend hebben we een feest voor 25 personen gehouden inclusief bbq. Volgens mij stond er ergens dat deze geschikt was voor 15 personen, maar 25 kan ook gemakkelijk! Hij is heel snel op temperatuur en doordat je de stand heel precies in kunt stellen, geen aangebrande stukken vlees. Wat ons wel opviel was dat het water vrij snel verdampt. Dus regelmatig bijvullen. We moeten de bbq nog schoonmaken, maar het ziet er niet heel erg aangekoekt uit. De bbq is heel degelijk een stabiel. Mooie strakke uitvoering. We gaan er veelvuldig gebruik van maken. 1 minpunt: wordt niet standaard een hoes bij geleverd.

Minpunten

• Geen hoes

Mex 26-07-2023

Buiten leven, buiten koken!

Wat een apparaat... Schrikken als je 'm ontvangt - want wat een doos en wat een klus om 'm in elkaar te zetten - maar dan heb je ook wat! We kochten deze als barbecue, maar de term buitenkeuken dekt de lading beter, zeker nu we ook de pizzasteen en wok erbij hebben gekocht (eenvoudig te gebruiken door het uitneembare middenstuk in het rooster). Het is gewoon makkelijk; geen gedoe met kooltjes en wachten, maar gewoon meteen aan de slag. Daardoor gebruiken we 'm nu eigenlijk voor alles en staan we in plaats van binnen lekker buiten te koken, wat een feestje elke dag!

Het schoonmaken gaat verrassend makkelijk doordat het vet in de waterbak drupt. Het koekt daardoor niet aan en dat scheelt een heleboel schrobben. Ook handig, de zijbrander waar je eenvoudig een sausje of groente verwarmt voor een complete maaltijd. Eigenlijk is alles gewoon mooi - want ook bij de vormgeving is niets over het hoofd gezien. Van de stevige, verlichte knoppen tot de stoere, degelijke kap.

Nadelen? Niet in het gebruik, misschien wel in de kosten. Reken op de aanschaf van de (nodige) gasdrukregelaar. Plus mogelijk een beschermhoes en accessoires. Net de dingen die het wel compleet maken dus.

• Snel gebruiksklaar
  • Uitgebreide functies

Minpunten

• Montage

K************@h********** 25-07-2023

Echt een erg fijne bbq

Top bbq!

Vet opvang systeem met water werkt echt ideaal
Schoonmaken gaat in verhouding met andere bbqs van dit formaat snel!
Binnenkant demontabel ideaal!
Rooster zijn altijd wel een klusje!
Maar goed te reinigen
Zorg wel voor voldoende ruimte
Grote bbq!
Pizza steen heb ik erbij cadeau gekregen
Wij zijn er in ieder geval ontzettend blij mee
Voor een man of 15 bbqen is geen enkel probleem
Plek zat

Pluspunten

• Reinigen
  • Temperatuur regulatie

Minpunten

• Klusje om op te zetten

o*********@h********** 24-07-2023

Keuken in huis hoeft niet meer gebruikt te worden

De montage van deze barbecue was behoorlijk arbeidsintensief, maar ik ben ervan overtuigd dat het de inspanning waard zal zijn voor een langdurig gebruik. De handleiding had wel wat duidelijker mogen zijn, aangezien ik soms moeite had om de juiste stappen te volgen. Toch is het een stevige buitenkeuken, en het afstellen van de kastjes geeft je echt het gevoel dat je met een serieuze keuken bezig bent. Bij het in elkaar zetten van de barbecue merkte ik direct dat het een goed gebouwd apparaat is dat waarschijnlijk lang zal meegaan, zelfs bij frequent gebruik. Het grote kookoppervlak was een aangename verrassing, en de gelijke warmteverdeling zorgt voor een gelijkmatige gaartijd van het vlees, waar je het ook plaatst. Het visuele aspect is prachtig met de zwarte kleur en de blauwe ledlampjes op de draaiknoppen. Het watersysteem is een unieke toevoeging die het vlees sappiger houdt en het schoonmaken vergemakkelijkt. Het enige minpunt is dat de barbecue vrij zwaar is om te verplaatsen, zelfs met wielen. Al met al ben ik zeer tevreden en kijk ik uit naar het uitbreiden van de barbecue met accessoires om mijn barbecue-ervaring te verbeteren.

Pluspunten

• Watersysteem
  • Luxe uitstraling
  • Groot kookoppervlak

Minpunten

• Moeilijke montage, beperkte handleiding
  • Redelijk zwaar

Nantkoschuiten 24-07-2023

Fantastische gasbarbecue van Campingaz

Deze gasbarbecue van Campingaz is echt fantastisch. Het is even een puzzel om hem in elkaar te zetten en dat is het werk zeker waard. Hij is zeer makkelijk aan en uit te zetten en alle gerechten zowel vlees als groente zijn lekker snel klaar. De opvangbakken voor het vocht en vet zijn zeer handig en makkelijk weer schoon te maken. Kortom, echt een aanrader als je een goede gasbarbecue wil hebben.

• Maken van de gerechten
  • Schoonmaken
  • Opbergruimte

Minpunten

• Tijd nemen voor in elkaar zetten

Riccarda 23-07-2023

Top product!

We waren op zoek naar een buitenkeuken voor ons vernieuwde terras, die makkelijk in gebruik was en er ook nog eens strak uit zag. Dit alles hebben we gevonden in de campingaz.
We kregen de bbq snel geleverd via Fonq en zijn gestart met de opbouw.
Het opbouwen van de campingaz bbq is goed te doen. Eerst hebben we gekeken of alle onderdelen aanwezig waren en daarna hebben we de bbq met z’n tweeën inelkaar gezet. We hadden iets meer tijd nodig dan de voorgeschreven 2 uur, maar door het volgen van het meegeleverde instructieboekje lukte het ons vrij snel om de bbq te installeren.
Na aanschaf van een gasfles(Tip: koop altijd een 2e gasfles. Het is best lullig als je gasten hebt en je kunt geen vleesje meer opwarmen omdat de gasfles leeg is) zijn we gestart met het opwarmen van de bbq. De mooie bedieningsknoppen geven licht en dat geeft de bbq net dat beetje extra. Tevens zijn ze makkelijk in gebruik om de juiste temperatuur te regelen.
Het opwarmen ging echt heel snel. Met de klep dicht is de campingaz binnen no time klaar voor gebruik. De fraaie temperatuurmeter heeft duidelijk aan wanneer deze op de voor jouw gewenste temperatuur is. De 2 roosters zijn echt ruim en je kunt met gemak in één keer voor 12 personen vlees bereiden. Daarnaast heb je een extra pit op je bbq om bv je saus op te warmen. Bovenop het bakgedeelte heb je nog een handig rooster om eventueel je broodjes/ stokbrood snel warm te maken.
Het vlees was heerlijk mals en de groenten waren ook lekker knapperig. Als je zoals ons een elektrische bbq gewend bent, is dit echt een verademing qua smaak.
Als je liever met een pan in de weer gaat op je campingaz, is dat ook geen probleem. Het rooster is zo gemaakt dat er een rond oppervlak weggenomen kan worden om een (wok)pan in te zetten. Zo kun je gewoon koken wat je maar wil. Ook een pizza kun je makkelijk opwarmen dmv het plaatsen van een pizza steen in het ronde oppervlak.
Door deze handigheidjes kun je terecht spreken van een buitenkeuken!
Na afloop van het bbq-en begint normaal het minder leuke gedeelte, het poetsen.. maar ook hier heeft campingaz een goede oplossing voor bedacht. Dmv het plaatsen van een plaat ( met water bedekken) onder het rooster met daaronder weer een bakje loopt alle rotzooi/ vet netjes in het bakje en heb je met het even borstelen van het rooster en afspoelen van de plaat, je bbq heel snel weer netjes en schoon.
Als je op zoek bent naar stukje kwaliteit tegen een goede prijs, kunnen wij de campingaz absoluut aanbevelen.

Pluspunten

• Groot grill oppervlak
  • Makkelijk schoon te maken
  • Heerlijke pizza’s

Minpunten

• Zelf in elkaar zetten (3uur)

r*********@o********** 19-07-2023

Wat een mooi plaatje! De bbq is uitgevoerd in een super strakke antraciet zwarte kleur en van goede kwaliteit materiaal gemaakt. Na wel een flinke klus om de bbq in elkaar te zetten, met heel wat schroeven, moertjes en losse onderdelen is het resultaat fantastisch. Bij het vieren van de verjaardag van mijn partner, trok de bbq logischerwijs heel wat aandacht. Het grote werkoppervlak met 5 gaselementen (2 platen en 1 aparte gaspit), biedt genoeg ruimte voor al het lekkers wat je wilt bereiden. De blauw lichtgevende reguleer knoppen, maken het design helemaal af en geven een stoer effect. De bovenliggende roosters zijn erg handig, om vlees of vis warm te houden, of ideaal voor het opzij leggen van geroosterde hamburgerbroodjes, in afwachting van de heerlijk sidderende steak de boeufs! Een uitje grillen op de bakplaat, een paar verse augurkjes en de hamburger kan opgediend worden. Er past een ruime gasfles (tm 15kg) in de bbq en is netjes weggewerkt. De softclose deurtjes van de onyx versie voelen luxe aan en zijn beter dan die van de 3 serie variant. Wij gaan heerlijk genieten van het aanstaande bbq seizoen!

Eric 19-07-2023

Kwalitatief, maar kan beter

Daar was Coolblue dan, met een enorm pakket. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er nog zóóveel zelf in elkaar gezet moest worden, maar het moest toch maar gebeuren. Uiteindelijk zijn we met twee personen 3 uur bezig geweest, het leek af en toe net een Ikea bouwpakket. Gelukkig mag het eindresultaat er wezen en zijn de montage instructies erg duidelijk. De materialen voelen erg kwalitatief aan, dat is een goed voorteken voor een lange levensduur. Let wel op! Probeer het elektrische draadje goed weg te werken/vast te binden, zodat het niet gaat schuren langs de waterbak, het zou zonde zijn als het draadje (wat erg dun is) daardoor op den duur kapot gaat. De BBQ ziet er supergoed uit en is erg groot, we gaan hem overmorgen meteen voor de eerste keer uittesten! Vandaag voor het eerst uitgetest, ook de gasslang koppeling aangesloten, wel raar dat de slang zo smal is, hierdoor duurde het een uur om de slang uit te rekken en op de BBQ te plaatsen. Jammer dat de slang niet meegeleverd wordt met de BBQ, evenals een hoes voor de BBQ, die moet ook los worden bijgekocht. Uiteindelijk was het vlees overheerlijk, hij doet wat hij doen moet en hij doet het goed!!

Pluspunten

• Groot kookoppervlak
  • Overheerlijk vlees

Minpunten

• Duurt lang om te monteren (3u met 2pers.)
  • Elektrisch draadje erg breekbaar

JelsS 19-07-2023

Prachtige stevige buitenkeuken!

Een paar weken geleden heb ik de barbecue in elkaar gezet en sindsdien al meerdere keren gebruikt! Het kostte even wat moeite om hem in elkaar te zetten, maar het was absoluut de moeite waard. De buitenkeuken ziet er prachtig uit en is stevig gebouwd. Het gebruik van de barbecue is heel eenvoudig. Ik heb snel de handleiding doorgenomen om het InstaClean-systeem te begrijpen en verder was alles duidelijk.

Naast geweldig grillen, biedt deze barbecue ook de mogelijkheid om eenvoudig heerlijke pizza's te maken met de pizzasteen die je erbij kunt bestellen. De ruime grillroosters zijn fantastisch! Ik ben verrast door de vele mogelijkheden van deze buitenkeuken!

Het opwarmen van saus op de zijbrander maakt de buitenkeuken echt compleet. Het schoonmaken van de grill is een fluitje van een cent dankzij het InstaClean-systeem. Het water is eenvoudig te verwijderen door de doppen los te draaien en de onderdelen kunnen gewoon in de vaatwasser. Ik ben ontzettend blij met deze aankoop en kan niet wachten om een grote groep uit te nodigen om te barbecueën en onze zelfgemaakte pizza's te delen!

Pluspunten

• Stevig
  • Eenvoudig te reinigen
  • Grote grillroosters
  • Heerlijke pizza’s maken

Minpunten

• Duurt even om in elkaar te zetten

Sandra 18-07-2023

Degelijke mooie buitenkeuken met handige functies

Deze barbecue straalt echt kwaliteit uit.
Ik schrok wel even dat het bouwpakket binnen kwam maar nu de buitenkeuken in elkaar zit ben ik er heel erg blij mee!
Je moet wel een aparte gasfles en aansluiting erbij aanschaffen.

Veel oppervlak om te grillen en te bakken, handige zijtafels met aan de ene kant een warmhoudplaatje (deze kant kun je niet inklappen) en een grote stevige deksel met een thermometer. De eerste stukken vlees waren heerlijk. Alles is ook goed schoon te maken doordat alle elementen los kunnen worden gehaald en de lades onder de grill kunnen worden geleegd en gereinigd.
Erg mooie en degelijke buitenkeuken.

Pluspunten

• Veel oppervlak
  • Thermometer
  • Tafeltjes

Minpunten

• Veel werk om in elkaar te zetten
  • kookplaatje kan niet worden ingeklapt

Toine 18-07-2023

Zeer complete bbq

Vandaag de buitenkeuken ontvangen en hem meteen in elkaar gezet. Je moet daar wel wat tijd voor uit trekken en sommige schroeven zijn lastig aan te draaien. De doos is niet heel logisch ingepakt. Sommige onderdelen die je als eerste nodig hebt, liggen onderin de doos. Verder ziet hij er prima uit. Morgen maar eens op gaan koken. Het barbecueën is ook een genot. De branders gaan makkelijk aan en hij is ook snel op temperatuur. De brander aan de zijkant is makkelijk om satésaus warm te maken/houden. Het werkblad aan de andere kant is ook handig om spullen op te leggen en als je de bbq wil opbergen, kan je deze ook heel gemakkelijk inklappen, waardoor de bbq wat minder ruimte inneemt. Want hij is behoorlijk van formaat, maar daardoor kan je ook veel vlees gelijktijdig bakken. Ik zou iedereen wel aanraden om er direct een hoes bij te kopen. Als het namelijk regent, ontstaat er In de thermometer in de deksel anders condens. Al verdwijnt dat ook wel weer vanzelf. Ik heb er ook een rotisserie bij gekocht om zelf kippetjes te braden aan het spit. En vandaag heb ik het spit gebruikt. Die is makkelijk in elkaar te zetten. Kip er aan rijgen, bbq aansteken en laat het spit maar draaien. We hadden heerlijke kippetjes. Lekker mals en gemakkelijk klaar te maken. En bij de aankoop kreeg je van Campingaz ook nog een pan of pizzasteen cadeau. Ik heb gekozen voor de pizzasteen en ga die binnenkort ook eens proberen. Heb ik ook meteen mijn eigen pizza-oven. En als laatste het schoonmaken van de bbq na gebruik. Ik zag er wel een beetje tegenop omdat er toch veel onderdelen vuil worden, maar ik moet zeggen dat met het alleszins is meegevallen. De onderdelen zijn makkelijk te verwijderen en ook makkelijk schoon te maken. De eindconclusie is dat ik heel blij ben met de bbq en deze zeker aan iedereen aanraad.

Pluspunten

• Groot grill oppervlak
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• In elkaar zetten kost wel even tijd

c**************@g******** 18-07-2023

Top BBQ!

Wat een fantastische gas BBQ!
Na uitgebreid onderzoek heb ik gekozen voor de Campingaz 4 series Onyx S en mijn verwachtingen zijn overtroffen. Qua design is het een mooie BBQ, maar waar ik echt voor gevallen ben is zijn InstaClean Aqua systeem waardoor het schoonmaken een fluitje van een cent is. Het enige minpuntje van deze BBQ is dat het veel tijd kost om hem in elkaar te zetten, echter de kwaliteit maakt het meer dan goed. Ik was bang dat ik de houtkoolsmaak zou missen, echter het vlees is veel malser dan op een houtkool BBQ!
Daarnaast kun je de BBQ als echte keuken gebruiken, je kunt pizza's maken, wokken etc. Een zeer complete BBQ.

Pluspunten

• Makkelijk schoot maken
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• In elkaar toen kost een rijd

Estelle1969 18-07-2023

Review van de 4 Series Onyx S Gasbarbecue

*Eerste indruk*
Bij het ontvangen van de 4 Series Onyx S gasbarbecue valt meteen op dat de doos groot en zwaar is. Dit kan intimiderend zijn voor sommige gebruikers, maar het geeft wel aan dat de barbecue stevig verpakt is en beschermd tijdens het transport.

*Montage*
Bij het openen van de doos vind je alle onderdelen goed verpakt in aparte doosjes. Het enige nadeel is dat de onderdelen niet genummerd zijn, wat betekent dat je even moet zoeken naar het juiste onderdeel. Gelukkig is de handleiding duidelijk, met name de plaatjes maken het gemakkelijk om de stappen te volgen. Het wordt aanbevolen om de barbecue met twee personen in elkaar te zetten, maar het is ook vrij eenvoudig om dit alleen te doen. Reken wel op zeker 2-3 uur om de barbecue in elkaar te zetten.

Tijdens de montage kwam ik een paar kleine problemen tegen. Een van de twee vetlades klemt een beetje, wat betekent dat je wat kracht moet uitoefenen om deze te openen en te sluiten. Daarnaast wrijft een van de vetlades langs het draadje van de zijbrander, wat ervoor zal zorgen dat deze na verloop van tijd doorgesneden zal worden. Het is aan te raden om het draadje wat te verleggen zodat deze geen bewegende delen meer raakt. Deze kleine gebreken hadden echter geen invloed op de algehele werking van de barbecue.

*Ontwerp*
Wat betreft het ontwerp is de 4 Series Onyx S gasbarbecue zeker aantrekkelijk. Het heeft een moderne en stijlvolle uitstraling die goed past in verschillende tuinstijlen. De blauwe lampjes in de knoppen voegen een leuke touch toe, vooral 's avonds geeft dit een mooie sfeer. Er is ruimte genoeg om de gasfles op te bergen in de barbecue achter de softclose deurtjes die weer wat extra luxe toevoegen. Het bakoppervlak is groot genoeg om te koken voor een grote groep mensen, wat ideaal is voor sociale bijeenkomsten. Daarnaast is de toevoeging van een zijbrander een leuke bonus voor het bereiden van bijgerechten en sauzen.

*Gebruik*
De 4 Series Onyx S gasbarbecue warmt snel op, waardoor je snel aan de slag kunt met het grillen van je favoriete gerechten. Het bakken gaat erg goed, met een gelijkmatige warmteverdeling over het grillrooster. Wat opvalt is dat er weinig vlammen zijn, wat een positief punt is omdat dit helpt om het verbranden van voedsel te voorkomen.

Hoewel de barbecue is uitgerust met een instaclean systeem, is er toch nog steeds wat schoonmaakwerk nodig na gebruik. Het systeem helpt bij het verzamelen van vet en vloeistoffen, maar het is nog steeds nodig om de roosters en vetlades schoon te maken. Een handige functie is echter dat je de vetlades kunt leeg laten lopen, wat het schoonmaken iets gemakkelijker maakt.

*Conclusie*
Over het algemeen is de 4 Series Onyx S gasbarbecue een solide keuze voor liefhebbers van buiten koken.

Pluspunten

• Snel gebruiksklaar
  • Groot bakoppervlak

Minpunten

• Beetje zwaar
  • Lange montagetijd
  • Onderdelen niet genummerd

i***@h************ 18-07-2023

Super, maar niet als je niet handig bent.

Als je de Campingaz gasbarbecue eenmaal in elkaar hebt gezet ziet hij er prachtig uit. Maar om hem in elkaar te zetten ben je uren bezig, en dat vind ik toch echt wel een groot minpunt. Als je alles uitgepakt hebt, heb je er ook een lading plastic en papier bij, en dat moet je dan allemaal maar weer zien te distribueren. Verder is het een monster, en dat bedoel ik positief. Hij is niet zo geschikt om door de tuin heen en weer te rijden, en omdat hij zo zwaar is, is het dus ook lastig als je hem in de winter in een garage moet zetten. Dus ik had er een Campingaz hoes bij gekocht, maar die blijkt van zeer slechte kwaliteit te zijn, die waarde meteen weg vanwege de brakke constructie met dunne touwtjes die slecht passen. De laden waar je water in kunt doen (ik voeg een dropje afwasmiddel bij om te ontvetten) zodat het niet zo'n vies, vet ding wordt zijn op zich handig, maar ik had een paar mensen over de vloer die hem flink hebben gebruikt, en de roosters zitten nu al voor de derde keer in de vaatwasser, ik krijg ze heel moeilijk schoon. Dus het is een mooi ding, is mijn conclusie, maar er had ietsje beter over nagedacht moeten worden, dan had ik hem een tien gegeven.

Pluspunten

• Look & Feel
  • Verlichte knoppen

Minpunten

• Moeilijk schoonmaken
  • Komt in een bouwpakket

Sharon 18-07-2023

Fijne en mooie barbecue

Hele fijne gasbarbecue. Het komt in een behoorlijke grote en zware doos en het aantal montage stappen was toch een stuk meer dan verwacht, relatietest doorstaan met toch wel wat uurtjes montage werk. Als hij dan eenmaal staat is het toch echt wel een prachtige barbecue om te zien. Stevige en stabiele barbecue, verplaatsen is dankzij de wieltjes heel makkelijk. Wat ik vooral heel fijn vind aan deze barbecue is dat het toch echt veel minder schoonmaak werk is dan andere gasbarbecues dankzij het water systeem. Heb er wel direct een hoes van het merk zelf bijgekocht en deze past perfect. Een echte aanrader deze barbecue!

Wouter 18-07-2023

Fantastische buitenkeuken, veel montagewerk

Eind juni heb ik mijn Campingaz Series 4 Onyx gasbarbecue besteld. Op zaterdagavond werd deze afgeleverd. In de doos ook de mee bestelde gasdrukregelaar.

De doos is groot en weegt zo’n 80 kilo. Campingaz adviseert om de barbecue met 2 personen te monteren. Uitleg is duidelijk en je kunt hem ook in je eentje monteren.

Zaterdag begonnen aan de montage en ongeveer tot halverwege gekomen. Zondag eind van de middag verder gegaan met montage en uiteindelijk de barbecue in elkaar kunnen zetten.

Afgezien van het stellen van de deurtjes, wijst het zich zelf en is het goed te doen. Het barbecue seizoen is officieel begonnen met deze buitenkeuken!

Pluspunten

• Groot
  • Heldere instructie
  • Eenvoudige montage
  • Goed schoon te maken
  • Waterbak zorgt voor een super schoon te maken

Minpunten

• Veel montagewerk
  • Bijna niet als 1 persoon in elkaar te zetten
  • zwaar pakket
  • deurtjes lastig te stellen.

2magic2 17-07-2023

Campingaz 4 Series Onyx S Zwart. Geweldig apparaat. Topper

Ik heb deze Campingaz gas grill in 2,5 uur in elkaar gezet. Het was wel even doorbijten in de zon. Uiteindelijk is het een mooi design grill. De gasdruk regelaar en de gastank moest ik apart kopen. Zie foto's. Prachtig veel grill ruimte. Familie is heel blij mee. Lekker genieten van al onze vlees. Prachtig dit. Heb niet gedacht dat zo mooi zou uitzien. Zeker een aanrader voor grote familie

Pluspunten

• Groot formaat
  • Veel grill mogelijkheden

Minpunten

• geen een

Kelly1990 17-07-2023

Top bbq!

top bbq alleen jammer dat het n hele klus is om hem te monteren! 4 krachtige branders en makkelijk schoon te maken door de water bakken/ systeem de roosters zelf zijn wel een rot klusje om schoon te maken heb er een losse bak voor gekocht hopelijk gaat dit makkelijker! de bbq zelf is robuust en heeft een mooie uitstraling !

Pluspunten

• 4 gasbranders
  • Vet afvoer
  • Thermometer in de deksel

Minpunten

• Flink bouwpakket
  • Roosters zijn lastig reinigen

SOPHIE 17-07-2023

Top barbecue!

Dit is echt een top barbecue ! Na paar uurtjes monteerwerk echt tevreden van het resultaat. Is echt gemaakt uit degelijk materiaal. Super handig en makkelijk in gebruik, vlees blijft mooi sappig en temperatuur makkelijk te regelen. Ook het extra inklapbaar tafeltje en gasvuurtje aan de zijkant echt een voordeel. Het reinigingssysteem vind ik echt top. Alleen nog wat schrobben aan het rooster maar hiervoor het extra borsteltje aangeschaft. Ook een hoes aangekocht zodat we de barbecue in de zomer op terras kunnen laten staan.
Een echte aanrader !

Pluspunten

• kwaliteitsvol
  • makkelijk te onderhouden

Minpunten

• nogal prijzig

d************@g******** 15-07-2023

Het opbouwen van de grill is een beetje gedoe, maar het is beheersbaar. Deze Campingaz is echt een geweldige grill die je in een mum van tijd op de gewenste temperatuur brengt en ook nog eens in een mum van tijd neerzet. Ik heb nog niet alle borden getest, maar ik kan me voorstellen dat dit ook heel handig moet zijn voor hamburgers en dergelijke. Een mooi afgewerkte grote premium grill. Naast deze gasgrill heb ik ook een houtskoolgrill, maar die ga ik denk ik niet veel meer gebruiken vanaf nu.

Robbert 13-07-2023

Robuuste bbq

Ik heb de bbq nu een paar weken in mijn bezit en ik ben er zeer te spreken over. De bbq is snel warm en goed in te regelen. Er is meer dan genoeg ruimte op de bbq om met een grote groep vrienden of familie te gaan bbqen. Het schoonmaken van de bbq valt mij ook reuze mee. De bbq is ook stevig gebouwd en rolt prima op de wieltjes hierdoor kan je de bbq makkelijk verplaatsen.
1 minpunt is het in elkaar zetten van de bbq dit is nogal een klus.

Pluspunten

• Robuust
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Het is een heel bouwpakket

Roy0202 11-07-2023

Een top gas BBQ voor het hele gezin

Het gebruik van deze Campingaz 4 heb ik als een sprookje ervaren en zal ik dan ook zo verwoorden. Er was eens een gezin dat volop genoot van hun wekelijkse BBQ-avonden. Ze hadden net de gloednieuwe Campingaz 4 Series Onyx in huis gehaald, klaar om te gebruiken voor sappige stukjes vlees en verse groenten. Het klonk allemaal geweldig, maar laten we teruggaan naar het begin, waar het allemaal begon als een enorme klus.

Op een dag schrok de vader zich een hoedje toen twee imposante mannen de BBQ kwamen bezorgen. "Alstublieft, meneer. Geniet ervan!" zeiden ze vriendelijk. Even later stapte zijn vrouw de kamer binnen en hij moest haar geruststellen dat alles goed zou komen, zolang ze de handleiding maar netjes zouden volgen. Ze hadden zelfs alvast de scheidingspapieren klaargelegd, want ze wisten dat zo'n gigantische samenwerking veerkracht binnen de relatie vereiste.

Met hernieuwde moed gingen ze aan de slag, vastbesloten om de BBQ in elkaar te zetten. Het duurde wel zo'n 2,5 uur, maar uiteindelijk stond het pronkstuk dan toch te schitteren in hun tuin. Ze bewonderden de prachtige afwerking en merkten op hoe alles stevig vastzat en perfect paste. Geen wiebelige kastjes of klemmende deurtjes, maar solide kwaliteit.

Nieuwsgierig openden ze de deksel en werden ze warm verwelkomd door de goed geplaatste gasbranders, klaar om een overvloed aan vlees te bereiden. Ze herinnerden zich dat ze al eens een groep van 9 personen hadden uitgenodigd, en zelfs toen was er nog ruimte over. Het was een genot om te werken met zoveel ruimte, en de zijtafels voegden niet alleen een vleugje stijl toe, maar waren ook praktisch voor het bereiden van meerdere gerechten tegelijkertijd.

Maar wat deze vader het meest waardeerde, was het schoonmaakgemak. In het verleden hadden ze een houtskool-BBQ gehad voor die klassieke rooksmaak, maar hij vond het altijd vreselijk om schoon te maken. Met de Campingaz was het schoonmaken een fluitje van een cent dankzij het ladesysteem met water erin. Het vuil hechtte niet vast, maar dreef als het ware in het water. Het was werkelijk een geniale uitvinding die zijn leven een stuk gemakkelijker maakte.

Hij kon deze gas-BBQ dan ook van harte aanbevelen aan alle Bourgondiërs die van lekker eten hielden. Ja, het kostte wat tijd en moeite om hem in elkaar te zetten, maar zodra hij eenmaal stond, was het puur genieten geblazen. Dus, ook al was de opbouw een investering, het plezier dat ze ervoor terugkregen was onbetaalbaar. Het was echt een BBQ waar ze samen van konden genieten, en dat maakte het allemaal de moeite waard.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Uitstraling
  • Luxe

Minpunten

• Opbouwen

Melissa K 11-07-2023

Aanrader!

Wij konden deze barbecue voordeliger aankopen dankzij The Insiders en hebben nog geen seconde spijt gehad! Wat een fantastische barbecue.
Je moet hem wel eerst zelf in elkaar steken en dit duurt wel even, maar de handleiding is erg duidelijk.
De barbecue is lekker groot, dus je hebt ook een groot bakvlak en kan veel vleesjes tegelijk bakken (laat die tuinfeestjes maar komen!). Hij is ook erg makkelijk in gebruik, het is heel intuïtief.
Bovendien heeft deze barbecue - en dat onderscheidt hem van andere toestellen en merken - een ingebouwd reinigingssysteem (met bakjes water), waardoor het vet en sap opgevangen worden en je veel minder opkuiswerk hebt achteraf. Dat is toch echt wel een groot pluspunt!
Een echte aanrader voor wie graag barbecuet en familie en vrienden uitnodigt!

Pluspunten

• Groot bakvlak
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Uniek reinigingssysteem

Minpunten

• Groot, dus je moet er een plekje voor zoeken